navigation bar

Tuesday 30 September 2014

RINDU QOQO STEVIA

Alhamdulillah..ANA EDAR telah mengeluarkan produk minuman coklat iaitu Rindu QoQO Stevia. InsyaALLAH... rasanya pasti boleh menandingi rasa Milo yang selalu kita minum tu.

Apa yang bagus nya mengenai Rindu QoQo ni adalah menggunakan pemanis STEVIA, yang mana sangat sesuai untuk pengidap kencing manis dan merupakan satu-satunya minuman coklat menggunakan pemanis STEVIA di pasaran. Ianya bukan lah pemanis gula biasa. Rindu QoQO juga mengandungi KURMA, yang mana kita semua sudah ketahui akan kebaikan Kurma ni kan. Bagus untuk otak anak anak kita. Rindu QoQo ni dah memang manis,so tak perlu letak susu or gula dah.  Best kan ? Anak-anak sangat sukakanya.. So, In Syaa Allah Rindu Qoqo Stevia ni diabetic-friendly..paling best aromanya..pergh !! Aroma koko asli yang menawan citarasa dan menceriakan mood anda. Sedap diminum panas ataupon sejuk. Inilah alternatif minuman berasaskan coklat untuk seisi keluarga. Malah, sangat sesuai untuk pengidap diabetes/kencing manis.



Hanya RM27.00 (600gm sebotol)
Paling Lazat Paling Sihat!!

 
InsyaALLAH amat berbaloi untuk wang anda, lagi satu syarikat pengeluar Qaseh Gold ni 100% Bumiputera dan 100% syarikat Muslim. Mari kita sama sama support produk Muslim.  
Berminat untuk mencuba Rindu Qoqo ? Hubungi : sms/whatsapp 013-4154725 (Husna)



No comments:

Post a Comment